Yalçın: Zirve Yolculuğumuz Sürüyor
18 Kasım 2016, Cuma

Memur-Sen’e bağlı Eğitim-Bir-Sen İstanbul 4’nolu şube açılışında konuşan Memur-Sen Genel Başkanı Ali Yalçın, “Memur-Sen teşkilatı örgütlülüğün hakkını vermiş bir teşkilattır. Bayrağı her geçen gün yükselten bir teşkilat olarak, üyeye, ülkeye, insana ve İslam’a hizmete durmadan devam ediyoruz. Zirve yolculuğumuzu hız kesmeden sürdüreceğiz” dedi.

Çeşitli temaslarda bulunmak üzere İstanbul’a gelen Memur-Sen Genel Başkanı Ali Yalçın, Memur-Sen Konfederasyonu’na bağlı Eğitim-Bir-Sen İstanbul 4’nolu şubenin açılışını gerçekleştirdi. Kur’an’ı Kerim tilavetiyle başlayan programa Memur-Sen İl Temsilcisi Durali Baki, Eğitim-Bir-Sen İstanbul 4’nolu Şube Başkanı Talat Yavuz ve birçok davetli katıldı. Açılışta konuşan Memur-Sen Genel Başkanı Yalçın, erdemli sendikacılık hedefleri doğrultusunda Memur-Sen’in zirve yolculuğunun sürdüğünü ifade etti. Yalçın, Memur-Sen olarak Türkiye’nin türbülansa çekilmesine asla fırsat vermeyeceklerini belirtti.

Sendikacılığın Kitabını Yazıyoruz

Yalçın, Memur-Sen’in bugünlere gelmesinde emeği geçen herkese teşekkür ederek, “Yeni hizmet binalarımızda kaliteli hizmetler üreterek hem üyelerimize hem de ülkemize birçok alanda katkıda bulunmayı sürdüreceğiz. Memur-Sen kurulduğu günden bugüne kadar, sendikacılığa yeni bir soluk kazandırmanın gayesi ve gayreti içerinde olmuştur. Sendikacılığın kitaptaki yerini sorgular durumdan bugün sendikacılığın kitabını yazar noktaya gelmiş olmanın mutluluğunu yaşıyoruz. Bu niyetin hayır olmasından kaynaklanıyor. Şimdi bu başarıyı daha ileriye taşımalıyız” ifadelerini kullandı.

ist4acilis1

Kireçle Boyanmış Sınırları Aşıyoruz

Memur-Sen’in Türkiye’nin en büyük emek hareketi olduğunu belirten Yalçın, “Kamu görevlileri ve emeklilerin hakkını, hukukunu gözetme, sosyal adaleti sağlama, milli gelirden adil dağılımı sağlama konusunda gayret gösteren Türkiye’nin en büyük emek hareketiyiz. Bu nedenle ufkumuz asla ülkemizle sınırlı tutmayıp, kireçle boyanmış sınırların dışına çıkarak, bunun dışına taşıp, gönül coğrafyalarımız ve medeniyet coğrafyamıza ulaşacağız. Sendikal birikimimizi diğer ülkelerde bulunan emek örgütleri ile birleştirerek, küresel bir emek birlikteliğine doğru yürüyeceğiz. Memur-Sen olarak geçtiğimiz ay içerinde yaptığımız 58 ülkeden 120 konfederasyon yöneticisinin katılımıyla gerçekleştirdiğimiz “İslam Dünyasında Sendikacılık” Uluslararası sempozyumunu gerçekleştirdik. Gönül coğrafyamıza ulaşmak noktasında önemli bir adım atmış olduk. Bu tip çalışmalarımız bundan sonraki süreçte de devam edecek. Türkiye’deki sendikal duruşumuzu dünya kamuoyuna taşıyacağız” dedi.

ist4acilis2

Darbelerin Panzehri Meydanlardır

Memur-Sen’in Türkiye’nin demokratikleşmesinde büyük katkısı olduğunu vurgulayan Yalçın, “Türkiye’nin demokratikleşmesinin önünde bariyer kuranlara karşı dalga kıran görevi gördük. 28 Şubat post-modern darbeden aldığımız dersle, 2000 yılından sonra yapılan her girişimin karşında olduk. Ülkemiz 8 tane darbe girişimi atlattı. Son olarak 15 Temmuz darbe girişimi görünümlü işgal hareketine karşı meydanlara indik, tanklara, uçaklara meydan okuduk. 1 milyon üyemizi harekete geçirerek, ‘darbelerin panzehri meydanlardır’ çağrısında bulunduk. Memur-Sen olarak millet iradesinin yanında, darbelerin karşında olduğumuz haykırdık. Sonuç olarak milletimiz adeta bir destan yazdı ve hainlere unutamayacağı bir ders verdi. Ülkenin söz konusu olduğu yerde üye teferruattır. 15 Temmuz hain darbe girişimi karşında dik durduk ve bu duruşumuzu bütün dünyaya gösterdik” diye konuştu.

ist4acilis7

Zirve Yolculuğumuzu Hız Kesmeden Sürdüreceğiz

Memur-Sen’in bugün ortaya koyduğu sendikacılık faaliyeti ile Akif İnan’ın büyük idealini gerçekleştirmek yolunda adımlar attığını belirten Yalçın, “Kurucu Genel Başkanımız Mehmet Akif İnan’ın çizdiği erdemli sendikacılık hedefleri doğrultusunda yolumuzdan hiç şaşmadan, güç kaybetmeden ilerliyoruz. Memur-Sen teşkilatı mirasın hakkını vermiş bir teşkilattır. Bayrağı her geçen gün yükselten bir teşkilat olarak, üyeye, ülkeye, insana ve İslam’a hizmete devam ediyoruz. Zirve yolculuğumuzu hız kesmeden sürdüreceğiz” şeklinde konuştu.

Eğitim-Bir-Sen İstanbul 4’nolu Şube Başkanı Talat Yavuz ise yaptığı konuşmada, “Türkiye’nin medeniyet yürüyüşüne ve Memur-Sen’in erdemli sendikacılık yolculuğuna şube olarak katkı vermeyi sürdüreceğiz. Bugün şubemizin açılışına katılan herkese teşekkür ediyorum” dedi.

ist4yavuz

Memur-Sen’e bağlı Eğitim-Bir-Sen İstanbul 4’nolu şube, protokol konuşmalarının ardından dualarla hizmete açıldı.

ist4acilis3

Memur-Sen Genel Başkanı Ali Yalçın ve beraberindeki heyet Üsküdar Belediye Başkanı Hilmi Tükmen ve Üsküdar İlçe Milli Eğitim Müdürü Sinan Aydın ziyaret etti.

ist4acilis4

ist4acilis5

Yalçın daha sonra Üsküdar Halil Rüştü İlkokulu’nu ziyaret ederek öğretmelerin taleplerini dinledi.

ist4acilis6

Memur-Sen Genel Başkanı Ali Yalçın, İstanbul temasları kapsamında İlim Yayma Cemiyeti, Yedihilal Derneği’ni de ziyaret ederek istişarelerde bulundu.