SİMER Bugüne Kadar 9 Bin Sağlık ve Sosyal Hizmet Çalışanına Hizmet Verdi
12 Eylül 2023, Salı

Kurulduğu günden bu yana 9 bin 176 sağlık ve sosyal hizmet çalışanının soru ve talebine karşılık veren SİMER, uzman kadrosuyla sorunların daha hızlı ve etkin bir şekilde çözüme kavuşmasına yardımcı oluyor. 

Sağlık ve sosyal hizmet çalışanlarına hukuk ve mevzuat danışmanlığı veren Sağlık-Sen İletişim Merkezi (SİMER), faaliyete başladığı günden itibaren 9 bin 176 kişi ile irtibata geçti.  

Faaliyete geçtiği günden itibaren sorunların daha hızlı ve etkin bir şekilde çözüme kavuşmasına yardımcı olan SİMER, bünyesindeki hukuk danışmaları, mevzuat ve çalışma ekonomisi uzmanlarıyla sağlık ve sosyal hizmet çalışanlarına önemli bir desteği ücretsiz sunuyor. 

Talep, istek, öneri ve şikayet gibi bildirimlere cevap veren uzman kadro, sağlık ve sosyal hizmet çalışanlarının her türlü soru ve talebine karşılık vermeye özen gösteriyor. 

Bugüne kadar 9 bin 176 kişinin soru ve talebine karşılık veren SİMER, gerekli gördüğü takdirde çalışanların sorunlarını yetkililerle de paylaşıyor.  

Bilgi kirliliğinin giderek arttığı son dönemlerde sağlık ve sosyal hizmet çalışanlarına doğru bilgi vermeyi ve sorunlarına çözüm getirmeyi amaçlayan Sağlık-Sen, her daim üyelerinin yanında olmayı hedefliyor. 

 

PAYLAŞ :